• cart

Klantenservice

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

U kunt mailen naar: klantenservice@vleesbeest.nl.

Onze medewerkers van de afdeling Klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen, zie: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte

Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste producten en aanbiedingen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

    Onze partners

       

    Webshop keurmerk    

    Realisatie door: Inkoppers.